16.10.07

TOŠE PROESKI(1981-2007)


evo u čast svo najdražem pjevaču, imala sam potrebu napisati jedan tekstić...
danas kada sam u školi čula, da je Toše poginuo, istog trena sam nazvala svoju majku da pitam da li je to istina..i odgovorila je potvrdno..:(..njega vise nema s nama, ali njemu je sada lijepše..nama ce uvijek ostati njegove pjesme...slike..uspomena na njega živjet ce vječno..velika je tragedija, samo po sebi ,sto je poginula tako mlada osoba...
boli me srce što ga više nema..željela bi da Bog da snage njegovoj obitelji da idu dalje, sa lijepim uspomenamaa na njega, kao sto ih i mi imamo...sada cu zapaliti svjećicu za pokoj njegove duše..

neka vas Bog blagoslovi i budite mi dobri...

2 komentara:

Grgaz kaže...

jel gori svijeća?

Goxi kaže...

Hej malena! I meni je on bio toliko drag...i njegove pjesme toliko lijepe da obožavam njegove stihove! Bog ga blagoslovio i priveo k svome licu!

A da se osvrnem na tvoj comm...da, definitivno je moj život luud i ubrzan! Što reći, s takvim se životom stvarno puno moram "družiti" i snalaziti. Ali zahvaljujem Gospodinu što imam svoj život i što ga imam upravo takvog kakav jest. Jer kao što vidim oko sebe, život se lagano izgubi...a toliko nam je vrijedan. I žalim za mnogim stvarima, ali bolje ne! Bolje je zahvaljivati za svaki novi trenutak, za svaki novi susret...ovo ostalo su samo sjećanja. Živa sjećanja.
Eto, u 12. mjesecu imamo feštu! Prvo sveta Barbarica!! =))))
Pusica najveća
...i ja tebe vojim majena moja!! <3

"Jer moj je život igra bez granica,
umorna priča, trganje stranica
na kojim` ništa ne piše.
Jer moj je život vječito padanje,
kad zbrojim poraze
ništa ne ostane.
Samo još vučem navike
i sve na tome ostane."

Hvala ti na pjesmici i slikici!! Suza i u oku mome...