23.10.07

doživljaji sa planinarskog križnog puta:)




ovaj weekend sam bila na 40. planinarskom kriznom putu koji je bio u samoborskom gorju.meni je ovo bio prvi:)..marija i ja smo u petak dosle pred lisinski tamo nas je čekao marko,.od lisinskog smo autobusom isli do sv.Martina pod Okićem, smjestili smo se u skolu i prvo veče je plan bio da ce biti kateheza u crkvi( bilo je prekrasno, citanje evandelja, šutnja i pjesma),pretpremijera filma 20. godina pkp., i naravno agape...malo smo se upoznavali sa ljudima i onda oko 24h isli spavati..u subotu je buđenje bilo predviđeno za 6h, a mi smo se ustali u pola sest, nismo vise mogli spavati..čak je i grijanje radilo...oko 7h imali smo autobus do cerne i onda je uslijedio prvi uspon...uf...vec smo se na tome umorili...:)...kad smo dosli gore bilo je čajeka i wc...napokon...prvu postaju molili sm na cerini i bilo mi je prekrasno sto je svatko dobio bedž sa nekim geslom, na njih su bila stavljena 14 najljepših gesla pkp-a. u svakom tekstu bilo je umetnuto po jeedno od tih gesla..i kada se molio Oče naš, na osobu kaoja je imala to geslo morali smo položiti ruke na nju i moliti za nju...ma nešto prekrasno...i tako sve do sedme postaje koja je bila poslijednja u subotu, spustili smo se do škole i smjestili po učionicama...no,kad smo stigli malo smo si popapali i onda je bila premijera filma zato sto nas je u petak bilo samo stotinjak, a u subotu petstotinjak..., i nakon toga bila je misa...vlč. milan kerš ju je predvodio..propovijedao je 1h i 5min...mali podsjetnik za one koji su bili nije UMOR već (H)UMOR...:)...nakon toga uslijedila je feštica..uf..al sam se naplesala...čak sam i sa budućim pleesala.:)..ali u pola jedan smo morali ići spavati...tak sam lijepo tu noć spavala...u nedjelju smo se probudili zapravo radovan nas je probudio u 7h...krenuli smo oko 9h...prvi uspon je bio grozan...zapravo mi je nedjelja bila teza nego subota...vjerovatno zato sto sam nosila sve stvari...ali kao sto sam rekla nista strasno...On je cijelo vrijeme bio uz mene, a uz Njega je sve lakše...zar ne?...u nedjelju sam čak i pala, ali sve je oke...u subotu na je padao snijeg..:)...i na kraju smo dosli u samobor...sreli se sa bratovstinom i formirali zajedno sa precasnim kardinalom Bozanićem procesiju prema crkvi sv. Anastazije...bilo je prekrasno...nikada ovo iskustvo neću zaboraviti...jedva čekam onaj pkp u četvrtom mjesecu....

Broj komentara: 5:

Goxi kaže...

OK...tebe napokon upoznati je bilo nešto preeeedobro! Stvarno si mi malena moja uljepšala dan...i idućih par stotina dana! Da zahvalimo Grgi? Hehe! HVALA GRGA!!
I zapamti jednu stvar: ja sam ti uvijek tak vesela i otkvačena...blog je samo ispušni ventil pa je češće u nekom depresivnom tonu... Ne brini! Kod mene...i Danijela...je sve oK!
Pusica najveća
G

Goxi kaže...

Moja gmail adresa:
v.ekspert@gmail.com
Čujemo se...
Pusica
G

Goxi kaže...

Iako sam mail i msn stavila na blog...hehe! Ipak nisi dobro čitala...hehe!
Pusa
...i sorry zbog ovak tri comm...
...al svaki put nekaj zaboravim reći...
tolko riječi, a niš rekla nisam...hehe!
Pusa

Unknown kaže...

heeeej....stvarno nam je bilo predobro....i meni je drago kaj smo se opet vidjele i jučer mi je bilo super...
p.s. postovi su predobri!!!!

Anonimno kaže...

ej
anchy
evo mene i na tvom blogachu
bila sam na grginom
opis njega mu je fenomenalan...hehe
moram jos do goge skoknut.
bas ti je super blogach...
i vidla sam slike s kriznog puta
bas vem je dobro bilo...hehe
ajd
pusa
ena