14.10.07

susret animatora zg nadbiskupije u sisku:)

joj Bogec dragi..bilo nam je fenomenalno...došli smo u sisak u 14h i popili si mi čajeka...:)..zbilja je bil čajek:)...kod nekih i nesto drugo(kavica,....)..no uglavnom..i skoro smo se svi skupili...tak sam happy zbog toga sto sam vidjela sve svoje ljude sa Lošinja i da, vidjela sam Tina..joj, tog decka nisam bila vidjela sigurno vec neko odredeno vrijeme,oko dvije godine...a tak mi je drag...pravi mladi covjek koji voli Boga..kao i ostatak ekipe...joj sve ih volim...znate kak je to lijepo kad se hrpa mladih ljudi skupi da bi zajedno slavili Boga,,,a ne se opijali...nego uz duhovne pjesme svi si zaplesemo, zapjevamo...ma nesto prekrasno..koje je to zajednistvo...uglavnom...vlč.Ivo Hren je predvodio misu u župnoj crkvi Uzvišenja sv. Križa, gdje je župnik naš dragi, stjiko, vlč.Toni Sente...poz vlč. vama...joj a bio je i vlč. Domagoj Matosevic...živa legenda...pomogao mi je danas u nekim spoznanjima u mom zivotu...zahvaljujem mu kroz molitvu za to....i zahvaljujem Bogu sto vas sve imam..Lošinjane moje zajedno sa animatoricama i svecenicima i bogoslovom(moj bracek Mato), takoder zahvaljujeem Bogu na vjeroucitelju Tomislavu ,neka mu On pokaze put...zahvaljujem i vlč.Anđelku, nasem bivsem kapelanu s koji sam uvijek mogla razgovarati...BOŽE HVALA TI...

dosla sam do spoznanja da je jako bitno zahvaljivati njemu na svemu i na svima...

jedva cekam iduci weekend da odem na planinarski krizni put..da opet vidim moju ekipicu s Losinja..oni su uvijek za a akciju...
do javljanja dragi moji...malo mi komentirajte...
sve vas voolim i jedva cekam da vas vidim!!!!