9.1.08

hellow

ajme ljudi moji...znam da je advent već odvano prošao i božić i nova godina..ali ja vam srdacno zelim sve najbolje i najte kaj zamjeri......znate kak je to..braco bio doma..svi..tako da...isusek mali neka uvijek živi u vasim srcima....
inače kak ste mi? ja sam čist oke....jedino sta moram na instrukcije...matematika...:(
al sve cu ja to sredit..:)...
fakat sam skuzila da se ne mogu zaljubit...a i vec mi fali neka duhovna obnova...inače zivot mi je do ovog tjedna sastojao od izbivanja od kuce..na prste dvije ruke mogu nabrojati koliko sam bila doma...uf..nije pohvalno...al sad su mamek i tatek malo pritegnuli i ančica sad uči...da, da...voljela bi da svi koji mi čitaju blog i ove moje mudrolije napisu bar mali komentar da znam da su bili ovdje..mogu i anonimno...budete??? aaa ;)
puuno bi pozdravila grgicu koji je vec umoran od blagoslova, ...sve bas pozdravljam i ljubim...gogicu koja se gnjavi sa faksom i naravno rajku koju puuno vojim....
a sve druge cmokam..i dajte se javite da vas stavim u linkove...
pusa veiika

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

I ja sam morala na instrukcije...
Al bolje i to nego jedinica na polugodištu....
=)

Anonimno kaže...

Pa kaj je ovo??Tak lijepi postić,a nitko ne želi komentirat... :(

anamarija kaže...
Autor je uklonio komentar.
Goxi kaže...

Hej malena! Ma naravno da ću komentirati! Da se javim svojom malenoj... Ma eto, mene fax gnjavi...al još mi je to najmanja briga. Samo ću ti reći: kak se ti ne možeš zaljubiti...tako ja ne želim biti zalubljena...
Fališ mi...volim te malena moja...više od svega...
Pusa
(čitam te...)
Tvoja Gogica

Anonimno kaže...

Hvala ti na e-mailu..baš sam te mislila pitat za e-adresu..Ja sam ti iz okolice Zagreba..
Blogić ti je predivan...
Kad bi barem bilo takvih blogova više.. =)
Bokić!
:)

Anonimno kaže...

A kad će novi postić?!
Nadam se uskoro... :)
Pozdrav!!
=)