12.11.07

OČE NAŠ

Ne reci: OČE,
ako se svakog dana ne ponašaš kao sin.
Ne reci: NAŠ
ako živiš odvijen u svojoj sebičnosti.
Ne reci: KOJI JESI NA NEBESIMA
ako misliš samo na zemaljske stvari.
Ne reci: SVETI SE IME TVOJE,
ako ga ne štuješ
Ne reci: DOĐI KRALJEVSTVO TVOJE,
ako misliš samo na ono materijalne naravi
Ne reci: BUDI VOLJA TVOJA,
ako je ne prihvaćaš i onda kad je bolna.
Ne reci: KRUH NAŠ SVAGDAŠNJI DAJ NAM DANAS
ako ne brineš o gladnima.
Ne reci: OTPUSTI NAM DUGE NAŠE,
ako skrivaš mržnju prema bratu svome.
Ne reci: NE UVEDI NAS U NAPAST
ako joj se ne suprostaviš.
Ne reci: AMEN
ako nisi shvatio i svjesno prihvatio smisao Oče Naša

3 komentara:

Goxi kaže...

Oče,
tvoje sam dijete maleno
potrebno Tvoje ljubavi i zaštite.
Moj si Otac,
Otac svim mojim prijateljima,
mojoj obitelji...
Prebivaš u dalekim visinama,
ali si nam opet toliko blizu.
Slavim Tvoje ime
na koje narodi svijeta prigibaju
koljena.
Velik si
i Tvoje je Kraljevstvo
svuda oko nas.
Ovo zemaljsko za nas nema vrijednosti,
one prave vrijednosti spasenja
kao što to za nas imaš Ti.
Patnje ovog svijeta su teške,
ali ti nas tako izgrađuješ
i pripremaš za radosti življenja
u Tvom krilu, u Tvojoj milosti.
Ne shvaćamo nekad ni vlastite postupke,
a kamo li Tvoju volju Oče,
ali samo smo grešni,
samo smo slabi
i trebamo Tvoju pomoć.
Trebam te Oče...
Mnogi gladuju za kruhom,
a mi ne brinemo o njima.
Daj ima svaki dan topli kruh,
a onima gladnima vjere i ljubavi
daruj svoju.
Grešni smo i slabi
te puno griješimo.
Oprosti nam naše propuste i grijehe
onako kako i mi drugima
opraštamo nepravde.
Često smo i pod napasti Zloga.
Ne daj da posustanemo
pod njegovim zavođenjem,
već da ostanemo čvrsti i postojani
u Tvojoj milosti.
Svjesno te prihvaćam Oče moj
u životu svome.
Trebam te Oče...
Amen

Ne brini malena...dobro sam...sretna...samo mi se skupilo sve...a i ovaj Zli me iskušavao. Ne brini, ostala sam dobra stara nasmijana Goga. =)
Pusa

Grgaz kaže...

Tekstić za pet!

Anonimno kaže...

(5)matea a.