9.9.07

Tebi se utječem, ti si moj Bog!

hvaljen Isus i Marija!!!
veeejiki pozdjav svima....ja stigla sa hodočašća mladih u Mariji Bistrici...bilo nam je fenomenalno...jako lijepo iskustvo..za mene Bog iz dana u dan postaje sve blizi, draži, sve ga više volim...jednostavno, bez njega mi je život nezamisliv...ovo hodočašće mi je trebalo da dođem do nekih spoznanja o vjeri..a u isto vrijeme da upoznem mlade koji razmišljaju isto kao ja, imaju jednake stavove o vjeri i životu kao ja...ma puna sam dozivljaja..i kardinal Bozanić me pričestio, od tri bogoslova sam dobila blagoslov,uzivala sam u duhovnoj glazbi, onim prekrasnim koncertima...ma jooj...a da ste vidjeli put svjetlosti, nesto prekrasno...

MOJ ISUS

moj isus, moj gospod, ne postoji nitko ko ti
ti si moj bog, slavim te sad
zbog sveg sto si ucinio ti

moj zaklon i snaga, k tebi se utjecem
nek svaki dan, i svaki satbude pjesma slavljenja

podigni glas svoj i slavi ga sad
cijela nek zemlja slavu mu da
mora nek huce svi poklone se
na zvuk imene tvog

svim svojim srcem slavim te ja
radost sva moja si zauvijek ti

NIŠTA ME NEĆE OD TEBE ODVOJITI!!!

2 komentara:

Goxi kaže...

Hej malena!!
Evo popravila sam linkiche na svom blogu!! =) tako da sad samo skočim tu do tebe...=P
Sorry kaj ti se nisam dugo ovako javila... Još mi se suzica izmami kad vidim da je bilo prekrasno u Bistrici. I rekla sam ti već da mi je neizmjerno žao kaj nisam išla, ali kad mi je obitelj na prvom mjestu pa morala biti poslušna. Al dobro...znaš kaj smo rekle... bit će još susreta!! =)
E da, skokni na moj blog pa buš vidla moju ludu slikicu! To me burki slikao...na moru kad smo išli van... A ova dolje ti je iz Njemačke kad sam išla na Svjetski Dan Mladih u Koln! Prije toga smo bili tjedan dana u Bavarskoj i imali ovakve...kHm kHm...zabave! Ovo ti je naime degustacija rakije. Bili su tu i likeri. Sve domaće. Inače ne pijem, ali nemreš odbiti... =P

Pusa najveća

Anonimno kaže...

ej...jako mi se sviđa tvoje razmišljanje...samo tako naprijed...:P